Koningsdag 2023

We gaan het weer doen!

Op Koningsdag kleurt heel Urk oranje. Vertrouwd keren alle festiviteiten weer terug in en om het Wilhelminapark,  nieuw dit jaar is dat we alle activiteiten hebben verdeeld onder 3 locaties.

• Kleedjesmarkt op parkeerplaats De Noord
  • Sport en spel activiteiten in het Wilhelminapark
  • Open podium, terras en eetkramen op het Oranjeplein (binnenplein Caritas/gemeentehuis/bibliotheek)

Er is voor dit jaar weer een mooi programma samengesteld boordevol leuke activiteiten waar jong & oud aan deel kunnen nemen. Neem snel een kijkje op het programmaoverzicht en bedenk je alvast waar jij bij wilt zijn?

Op 20 april wordt de oranjegids verspreid met het Urkerland met alle complete informatie op een rij.

Houd deย Facebookย enย Instagramย paginaโ€™s van Koningsdag Urk in de gaten voor de laatste updates.
Zie ook de website https://koningsdagurk.nl

Caritas Urk

Caritas Urk en gemeente Urk presenteren het volledige programma voor Koningsdag 2023. Caritas Urk houdt zich bezig met het opzetten van festiviteiten voor de Urkers op Koningsdag. Caritas Urk werkt waar mogelijk en nodig nauw samen met de gemeente Urk en met de verschillende horecaondernemers en initiatiefnemers.

Vertel ons waarom je ontevreden bent.

Dit zal sluiten in 20 seconden

Laat ons weten waarom je matig tevreden bent.

Dit zal sluiten in 0 seconden

Fijn om te horen, laat het ons weten.

Dit zal sluiten in 0 seconden

Vertel ons waarom je ontevreden bent.