Vacatures/stage

Op dit moment hebben wij geen openstaande vacatures

Stagelopen bij Caritas Urk!

Ben je op zoek naar een stageplaats als onderdeel van je (beroeps)opleiding? Bij ons ben je aan het juiste adres! We hebben verschillende stageplekken beschikbaar bij Caritas Urk. Vanaf juni/juli 2024 zullen we opnieuw stageplaatsen bieden. Heb je een vraag over onze stageprogramma of wil je meer informatie over beschikbare stageplaatsen? Neem gerust contact op met onze stag coรถrdinator Esther Schilder. Mail naar esther@caritasurk.nl of bel naar 0527-683346

Maatschappelijke stage (MAS)

Bij de maatschappelijke stage doe je vrijwilligerswerk buiten schooltijd, je levert een onbetaalde bijdrage aan de samenleving.
Er zijn veel mensen voor wie je het leven leuker kunt maken. Je ziet dan hoe leerzaam en zinvol het is om iets voor een ander te doen.
Je komt er misschien wel achter dat je bepaalde kwaliteiten bezit waarvan je niet eens wist dat je ze had bijvoorbeeld; organiseren, contacten leggen, samenwerken, omgaan met verschillende mensen, helpen of zorgen. Kies een stage die je leuk vindt, want dat levert jou en je omgeving vรฉรฉl meer op.
Vrijwilligerswerk staat het ook nog eens goed op je cv, je laat werkgevers zien dat je een baan had zonder salaris. Dit geeft aan dat je niet alleen ergens gaat werken voor het geld.
Je hebt misschien al de nodige informatie gekregen over de maatschappelijke van je mentor of leraar.

MAS basis (20 uur)

Een laagdrempelige kennismaking making met vrijwilligerswerk. Doel jongeren kennis laten maken met vrijwilligerswerk.

Vacatures/stage

MAS + (25+ uur)

Voor de leerlingen die meer willen dan alleen kennismaking met vrijwilligerswerk en aandacht hebben voor eigen loopbaan ontwikkeling. Daar is de Mas plus voor.
Leerlingenย krijgen de mogelijkheid om verschillende workshops te volgen in de richting van hun vervolgstudie. Beschikbare sectoren voor de Mas-plus, welzijn en zorg, sport, cultuur, horeca en politiek.ย  Doel: leerlingen meer zicht geven op hun kwaliteiten en mogelijkheden zodat ze een passende vervolgopleiding kunnen kiezen of een baan kunnen vinden.

Klik hier voor de MAS brochure met het stageaanbod

Bij wie kan je terecht met vragen?
Mas docent: begeleiding en voorlichting op (school)
Mas coordinator: voorlichting, ondersteuning, advies en hulp

Jacob Hoekstra: E: jacob@caritasurk.nl T: 0623654153