Informatie en Advies

Als cliëntondersteuners van Caritas Urk denken we graag met u mee wanneer u vragen hebt op gebied van ouderenzorg, jeugd en gezin, wonen, onderwijs en zelfredzaamheid. We kijken ook samen met u of er oplossingen voor uw hulpvraag zijn binnen uw sociale netwerk, bijvoorbeeld familie, buren of vrijwilligers. Mocht dit niet het geval zijn, dan zoeken we met u naar een passende oplossing binnen het zorg- en welzijnsaanbod. Zo kunnen we als cliëntondersteuners samen met u een aanvraag bij de WMO doen voor huishoudelijke ondersteuning, begeleiding thuis of dagbesteding.

Als cliëntondersteuners blijven we van het begin tot het eind betrokken bij het proces, maar de regie blijft bij uzelf. Misschien ligt uw vraag op het gebied van activiteiten willen doen of invullen van papieren of reizen met openbaar vervoer of……geen probleem, u kunt met alle vragen bij ons terecht. We zijn er voor alle inwoners van Urk.

Mocht u een vraag hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met één van de cliëntondersteuners van Caritas Urk.
Bel 0527-683346 of 06-28229891 of stuur een email naar ondersteuningsteam@caritasurk.nl