Vacatures/stage

Stagelopen bij Caritas Urk!

Ben je op zoek naar een stageplaats als onderdeel van je (beroeps)opleiding? Bij ons ben je aan het juiste adres! We hebben verschillende stageplekken beschikbaar bij Caritas Urk. Vanaf juni/juli 2024 zullen we opnieuw stageplaatsen bieden. Heb je een vraag over onze stageprogramma of wil je meer informatie over beschikbare stageplaatsen? Neem gerust contact op met onze stage coรถrdinator Esther Schilder. Mail naar esther@caritasurk.nl of bel naar 0527-683346

MBO niveau 2 of 3 Social Work

(beschikbaar woensdag en vrijdag)

Ben jij een kei in het organiseren van activiteiten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het hele schooljaar 2024-2025 zijn wij opzoek naar een enthousiaste social work stagiair. Samen met ons hechte team ga jij aan slag om de activiteiten van Caritas Urk tot een groot succes te maken. Het gaat om een meewerkstage, jij bent onderdeel van ons team en wij geven passende begeleiding.

Organiseren en ondersteunen van activiteiten, ondersteunen van jongerenwerk en grote activiteiten.

Vereisten:

• Jij volgt de opleiding social work, MBO niveau 2 of 3.
  • Jij bent het hele schooljaar beschikbaar op woensdag en vrijdag.
  • Startdatum is flexibel, informeer naar de mogelijkheden

Lijkt het je leuk om stage te komen lopen bij Caritas Urk? Stuur een mailtje naar esther@caritasurk.nl of bel naar 0527-683346

Sportopleiding CIOS niveau 4

Op zoek naar een sportieve meewerkstage? Lees snel verder!

Wat je gaat doen:

Voor het gehele schooljaar 2024-2025 zijn wij op zoek naar een sportieve stagiair. Samen met het team zorg jij ervoor dat sport activiteiten goed verlopen, maar ook organiseer je deze. Deze stage betreft een meewerkstage, de startdatum is flexibel. Dus volg jij de sportopleiding CIOS niveau 4? Neem contact met Esther op!

• Je volgt de opleiding CIOS niveau 4
  • Je vindt het leuk om sportief bezig te zijn en
  • Startdatum is flexibel, informeer naar de mogelijkheden

Maatschappelijke stage (MAS)

(MAS basis van 20 uur of MAS+ van 25+ uur )

Bij de maatschappelijke stage doe je vrijwilligerswerk buiten schooltijd, je levert een onbetaalde bijdrage aan de samenleving.
Er zijn veel mensen voor wie je het leven leuker kunt maken. Je ziet dan hoe leerzaam en zinvol het is om iets voor een ander te doen.

Je komt er misschien wel achter dat je bepaalde kwaliteiten bezit waarvan je niet eens wist dat je ze had bijvoorbeeld; organiseren, contacten leggen, samenwerken, omgaan met verschillende mensen, helpen of zorgen. Kies een stage die je leuk vindt, want dat levert jou en je omgeving vรฉรฉl meer op. Vrijwilligerswerk staat het ook nog eens goed op je cv, je laat werkgevers zien dat je een baan had zonder salaris. Dit geeft aan dat je niet alleen ergens gaat werken voor het geld. Je hebt misschien al de nodige informatie gekregen over de maatschappelijke van je mentor of leraar.

Basis (20 uur)

Een laagdrempelige kennismaking met vrijwilligerswerk. In deze 20 uur kunnen jongeren kennismaken met vrijwilligerswerk.

MAS+ (25+ uur)

Leerlingen die meer willen dan alleen kennismaking met vrijwilligerswerk en aandacht hebben voor eigen loopbaan ontwikkeling. Je krijgt bij ons de mogelijkheid om verschillende workshops te volgen in de richting van je vervolgstudie. Denk bijvoorbeeld aan welzijn en zorg, sport, cultuur, horeca en politiek. Zo krijg je meer inzicht in je kwaliteiten en mogelijkheden, zodat je een passende keuze kunt maken in vervolgopleiding of baan.

Klik hier voor de MAS brochure met het stageaanbod

Vragen over maatschappelijke stage?

Mas docent: begeleiding en voorlichting op (school)
MAS coordinator: voorlichting, ondersteuning, advies en hulp
MAS Contactpersoon bij Caritas Urk: Jacob Hoekstra: E: jacob@caritasurk.nl T: 0623654153