Probleem of klacht?

Caritas Urk streeft ernaar u zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn.
Ondanks onze inspanningen kan het toch gebeuren dat er iets misgaat of dat u om andere redenen niet tevreden bent over onze organisatie.
Veel klachten ontstaan door misverstanden, die vaak in een goed gesprek rechtgezet kunnen worden.  Wij nodigen u uit om dit direct met de betrokken medewerker(s) te bespreken.
Is dit niet mogelijk of vindt u dat u onvoldoende gehoord bent, dan horen wij dit graag zodat wij mogelijk onze zorg- en dienstverlening kunnen verbeteren.
Een gesprek heeft dan ook onze voorkeur. Bovendien kunnen wij ons hierdoor ook een beter beeld vormen omtrent de aard van de klacht en de wijze waarop deze tot stand is gekomen. Is het probleem op deze wijze niet oplosbaar of vindt u een gesprek niet wenselijk, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen en zo nodig gebruik informatie opvragen over de officiële klachtenprocedure.

Bent u niet tevreden en heeft u een klacht over de dienstverlening van Caritas Urk, dan kunt u een klacht sturen naar feedback@caritasurk.nl of schriftelijk naar:

Caritas Urk
Singel 9A
8321 GT Urk
Tav: Directie

Na ontvangst van uw klacht nemen wij contact met u op om te horen wat u graag anders had gezien.
Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen op de klacht te reageren. Mocht dit door omstandigheden langer duren, dan ontvangt u hiervan altijd bericht en informeren wij u over de verdere procedure.